De telefonische antwoordservice uitbesteden

      Reacties uitgeschakeld voor De telefonische antwoordservice uitbesteden

Veel bedrijven lopen tegen het probleem aan dat medewerkers niet hun dagelijkse werkzaamheden af kunnen krijgen omdat ze heel telefoontjes binnen krijgen via de telefonische antwoordservice. Voor deze bedrijven kost het vaak veel geld, omdat medewerkers met hoge functies en salarissen veel tijd kwijt zijn aan vragen van klanten beantwoorden die onder hun werkniveau liggen. Freevoice is een organisatie die deze bedrijven helpt door middel van de antwoordservice over te nemen. Je kunt er namelijk voor kiezen om de antwoordservice uit te besteden aan Freevoice. Er zijn hier heel veel voordelen aan welke ik in deze blog graag zou willen benoemen. Bovendien deel ik graag mijn eigen ervaring met deze organisatie.

Antwoordservice naar Freevoice?

Je kunt er als bedrijf dus voor kiezen om de antwoordservice door Freevoice te laten doen. Dit zorgt ervoor dat je heel veel kosten bespaard. In de eerste alinea sprak ik al over het feit dat medewerkers de telefoon opnemen die eigenlijk hele andere functies hebben. Hiernaast is een feit dat deze medewerkers dus niet aan hun eigen taken toe komen. Er zouden in dit geval ook telefoniste in dienst genomen kunnen worden die zich hierop focussen, maar deze mensen hebben ook weer de juiste faciliteiten nodig, een werkplek met bureau, computer een telefoon en een headset. Al deze dingen zijn extra kosten bij het aannemen van een nieuwe werknemer. Als je kiest om de antwoordservice naar Freevoice uit te besteden dan weet je eigenlijk dat je goed zit. Je hebt deze kosten niet en de klanten worden professioneel geholpen volgens het script dat u als bedrijf maakt.

Benieuwd naar wat voor uw organisatie kan?

Als u benieuwd bent wat Freevoice voor uw organisatie kan doen dan is het slim om contact met hen op te nemen. Ze zijn namelijk altijd bereid om vragen te beantwoorden en in een persoonlijk gesprek te bepalen wat er voor uw organisatie mogelijk is en wat hiervoor de kosten ongeveer zullen zijn. Erg mooi om te zien is dat Freevoice heel erg groeit omdat steeds meer bedrijven de antwoordservice naar hen uitbesteden. Zelf moeten ze ook investeren in nieuwe voorzieningen, de verwachting is dat een nieuw pand gehuurd moet worden op de korte termijn.